skip to Main Content
Az Energia, Ami Kihúz A Komfortzónádból!

Az energia, ami kihúz a komfortzónádból!

  • Blog

Te mit szoktál tenni azért, hogy kikapcsolj a napi mókuskerékből, megszabadulj a rád telepedő stressztől, feltöltődj, jobb kedvre derülj, kiegyensúlyozottabbá válj???

Számomra a mozgás a befutó.

Te is tudod, hogy jó lenne rendszeresen mozogni? Netán számtalanszor belekezdtél, fogadkoztál, hogy mostantól több időt szentelsz a sportra?

Mert tudod, érzed, hogy hiányzik, hogy KELL!

Jó lenne néhány kilót leadni, vagy ha nem fájna itt-ott, esetleg noszogat a párod, hogy légy aktívabb, csinosabb, fittebb?

Mégsem megy? Valahogy mindig abbamarad? A kell már csak KELLENE.

Én sem sportoltam sokáig. Emlékszem kamaszkoromban, hogy unszoltak a szüleim, hogy álljak neki mozogni valamit. Bármit! De nem találtam olyan sportot, ami érdekelt volna… külső nyomásra nem ment!

Aztán a lovaglás lett az első szerelem, mely a mozgás új dimenzióját nyitotta meg számomra. S azóta belső késztetésből mozgok, mert ÖRÖMÖM lelem benne!

Mára a lovaglás helyét átvette a pilates és jóga, melyet szintén imádok. Hét éven keresztül tartottam pilates-órákat is, ahol szintén az volt a célom, hogy a mozgás örömét adjam át másoknak is!

A testünk átmozgatásával, erősítésével az energiarendszerünket is rugalmasan tudjuk tartani. A rugalmasság és erő elengedhetetlen a mai modern társadalmi elvárásokhoz való alkalmazkodáshoz, a dinamikus életvitelünkhöz.

A testünk, mint anyag rugalmasságának megőrzése versenyfutás az idővel, egyre több figyelmet kell fordítanunk rá, hogy az idő vasfoga ne tegyen egyre feszesebbé, merevebbé bennünket. Az entrópia jelensége szintén magától végbemenő, természetes folyamat, csupán a növekedéssel épp ellentétes irányba: a hanyatlás, rendezetlenség, káosz, öregedés felé ható energia. Ennek ellensúlyozására tennünk kell!

Ennek a videónak három fontos üzenete van:

  1. Találd meg az örömet nyújtó mozgásformát! Vagyis az örömed a mozgásban!
  2. Belső késztetésből mozogj! Ne másnak akarj megfelelni!
  3. Érezd át és tudatosítsd magadban a mozgás jótékony hatását gondolati, érzelmi és testi szinten.

Ha Te is azok közé tartozol, aki azt kérdezi: „Minek menjek gyalog, ha van lift is?”- a válaszokat megtalálod a videóban.

Találd meg a neked tetsző mozgásformát és építsd be napi rendszerességgel a hétköznapjaidba. A mozgás, mint rutin beépítésével támogatod az életed változásainak más területein való beindulását is, céljaid elérését.

Az energiarendszer rugalmasítása a változás feltétele.

Mozogj örömmel, kísérletezz addig, míg már a tested vágyja a mozgást, s felszabadulnak az örömhormonok.

Érezd át a mozgás örömét!

 

Back To Top